BEOORDELING ASSESSMENT


Zoals ik al een beetje verklapt had, was de beoordeling van mijn assessment zeer positief. Mijn assessment werd beoordeeld als 'uitstekend'. De assessoren, Hans Faber en Irmgard den Hollander, waren erg tevreden over mijn les en hebben mij een top beoordeling gegeven.

Zo staat er op het beoordelingsformulier dat ze geen aandachtspunten konden vinden in deze les en heb ik alleen maar positieve punten gehoord. Ze vinden me geschikt voor het onderwijs in ieder geval. 

 

De positieve punten die ik vooral te horen kreeg waren mijn mimiek en stemgebruik en mijn inleiding. Ook vonden ze de organisatie en management van mijn les goed verlopen, wat ik eigenlijk volgens hen nog niet 'hoorde te hebben'. Ze hadden genoten van mijn les, evenals de kinderen.

 

Natuurlijk vind ik het erg fijn om zo'n beoordeling te krijgen. Ik was in het begin best onzeker over mijn capaciteiten bij de kleuters, maar hierdoor ben ik erg gegroeid in zelfvertrouwen. Wel vind ik het ergens achteraf jammer dat ik geen aandachtspunten heb gekregen, waardoor ik eigenlijk niet echt precies weet waar ik aan moet werken. 

 

Hieronder zijn afbeeldingen te vinden van het eindoordeel en de reflectie die ik naderhand heb gemaakt. Ook zit er een afbeelding bij van een kaartje die ik van mijn stagecoach heb gekregen na het assessment!